Telefonon

Hívja ügyfélszolgálati telefonszámainkat az év bármely napján, 0-24 óráig, a T-Mobile magyarországi hálózatából díjmentesen. Számos ügyet elintézhet az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton, valamint ügyintézőink is készséggel állnak rendelkezésére.

Mit intézhet el telefonon?

1777 A 1777-es számon hívható Domino központban elintézheti:
Egyenleglekérdezés, feltöltés
  1. 1. Hívja a Domino központot a 1777-es telefonszámon.
  2. 2. Válassza az "1. Egyenleglekérdezés, feltöltés" menüpontot.
  3. 3. Válasszon az alábbi ügyintézési lehetőségek közül:
  • Utolsó hívás adatainak lekérdezése
  • Aktuális számlaegyenleg meghallgatása
  • Univerzális egyenleg és utolsó mobilvásárlási tranzakció lekérdezése
  • További egyenleg lekérdezések
  • Feltöltheti saját hívószámát, vagy más, tetszőleges Domino hívószámot
Figyelem: a lekérdezések díja darabonként bruttó 65 Ft.
Díjcsomagok, szolgáltatások
  1. 1. Hívja a Domino központot a 1777-es telefonszámon.
  2. 2. Válassza a "2. Díjcsomagok, szolgáltatások" menüpontot.
  3. 3. Válasszon az alábbi beállítási, módosítási lehetőségek közül:
  • Díjcsomag lekérdezése és díjcsomagváltás
  • T-Percek lekérdezése, módosítása
  • Kedvezmények beállítása
  • Telefonálással, külföldi használattal kapcsolatos szolgáltatások
  • SMS csomagok és MMS szolgáltatás
  • Mobilinternet és TV szolgáltatások
  • Biztonsági és értesítő szolgáltatások
  • Felfüggesztett és aktív szolgáltatások lekérdezése
Átváltás havidíjas előfizetésre
  1. 1. Hívja a Domino központot a 1777-es telefonszámon.
  2. 2. Válassza a "3. Átváltás havidíjas előfizetésre" menüpontot.
Általános Szerződési Feltételek változásai
  1. 1. Hívja a Domino központot a 1777-es telefonszámon.
  2. 2. Válassza a "4. ÁSZF változások" menüpontot.
Gyors ügyintézés rövid kódok használatával
  1. 1. Hívja a Domino központot a 1777-es telefonszámon.
  2. 2. Válassza a 6-os menüpontot.
  3. 3. Adja meg a módosítani kívánt szolgáltatás háromjegyű rövid kódját.

A rövid kóddal elérhető szolgáltatások teljes listáját itt éri el

1430 a 1430-as számon hívható Lakossági ügyfélszolgálatunkon
elintézheti:
Önkiszolgáló ügyfélszolgálat és Tudakozó használata
  1. 1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.
  2. 2. Válassza az "1. Önkiszolgáló ügyfélszolgálat és Tudakozó" menüpontot.
  3. 3. Válasszon az alábbi ügyintézési lehetőségek közül:
  • Tudakozó használata
  • Havidíjas előfizetéssel kapcsolatos ügyek intézése
Akciók és vásárlási tudnivalók megismerése
  1. 1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.
  2. 2. Válassza a "2. Akciók és értékesítési információk" menüpontot, ahol megismerheti:
  • Aktuális készülék- és egyéb akciókat
  • Kedvezmények részleteit
  • Értékesítéssel, szerződéskötéssel és házhozszállítással kapcsolatos tudnivalókat
Domino szolgáltatások megismerése és megrendelése
  1. 1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.
  2. 2. Válassza a "3. Szolgáltatás információ és megrendelés" menüpontot, ahol megismerheti és megrendelheti alábbi szolgáltatásainkat:
  • Hívással kapcsolatos szolgáltatások
  • SMS, MMS, hangposta
  • Mobilinternet, WAP, t-email
  • Mobil TV, Dallamcsengő
  • Mobilvásárlás
  • Személyes adatok biztonsága
  • Roaming
Számlafeltöltés és díjcsomagok megismerése
  1. 1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.
  2. 2. Válassza a "4. Számlafeltöltés, egyenleg, díjcsomagok" menüpontot, ahol megismerheti:
  • A számlafeltöltés és egyenleg lekérdezési lehetőségeket
  • Domino díjcsomagjainkat
  • Havidíjas díjcsomagjainkat
  • Paletta szolgáltatáscsomagjainkat
Műszaki beállítások és segítségkérés
  1. 1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.
  2. 2. Válassza az "5. Műszaki beállítások és segítség" menüpontot, ahol segítséget talál az alábbiakban:
  • Mobilinternet szolgáltatás és eszközök
  • MMS, SMS, WAP beállítások
  • Mobil TV beállítás
  • Általános készülékinformációk és beállítások
Lopott, elveszett kártya felfüggesztése
  1. 1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.
  2. 2. Válassza a "6. Lopott, elvesztett kártya felfüggesztése" menüpontot.
Kedvezményes készülékcsere és Kapcsolat program
  1. 1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.
  2. 2. Válassza az "7. Kedvezményes készülékcsere és Kapcsolat program" menüpontot.
Tájékoztató az ÁSZF-változásokról
  1. 1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.
  2. 2. Válassza a "8-as, ÁSZF-változásokról" menüpontot, ahol tájékozódhat az általános szerződési feltételek aktuális módosításairól.
Az ügyintézéshez szükség van 5 számjegyből álló jelszavára, melyet Domino kártya esetén a 1777-es számon hozhat létre. A szerződés szintű jelszó biztosítja a telefonon keresztül történő azonosítást és az ügyintézés lehetőségét akár ügyintézőnknél, akár automatánkon keresztül. A jelszót személyes adatként kezeljük, kérjük, Ön is kezelje bizalmasan! Amennyiben elfelejtette a jelszavát, a My T-Mobile-ban vagy személyesen T-Pontjainkban, illetve valamely Partner üzletünkben van lehetősége új jelszó megadására