Aktuális összesített egyenleg lekérdezése

Mit szeretne lekérdezni?

Lépjen be a My T-Mobile-ba,
majd válassza a „Havi forgalom” menüpontot.

Itt lekérdezheti aktuális összesített egyenlegét.

Díjazás

Lekérdezések bruttó díja darabonként
56,89 Ft
Tudnivalók a lekérdezett adatokról
  • A Hívásforgalmi tájékoztató rendszer 6 óránként frissül, ezért a válaszüzenetben kapott érték a maximum 6 órával korábbi időpontig lezárult forgalmak és adatkapcsolatok során felhasznált adatok mennyiségét adja meg.
  • A pontos információkat tárgyhó 7. napjától biztosítjuk előfizetőink részére, így az első 6 napon a lekérdezések nem tartalmaznak értékelhető adatot vagy a korábbi hónapra vonatkoznak.
  • Új előfizetés vásárlása estén, a Hívásforgalmi tájékoztató nem nyújt érdemi információt a vásárlást követően maximum 14 napig.
  • Forintösszegek lekérdezése esetén, a Hívásforgalmi tájékoztató nettó összeget közöl, vagyis a lekért információ nem tartalmazza az áfát, a kedvezményeket és a jóváírások összegét. Az előző havi lezárt számlaforgalom esetén a kapott adat a ténylegesen kiszámlázásra kerülő bruttó összeget takarja.
  • Folyószámlaszintű információk lekérdezéséhez szüksége lesz a folyószámlájához tartozó jelszavára is. Amennyiben nem rendelkezik folyószámlaszintű jelszóval, kérjük, hívja a 1430-at, vagy keresse fel T-Pont üzleteinket!
  • Ha az adott hónapban SIM kártya csere történt, a kapott összeg az egész hónapra vonatkozik, míg számcsere esetén csak az új számról bonyolított forgalmi díjakat tartalmazza.
SMS vagy e-mail értesítés a Hívásforgalmi tájékoztatóba történő belépésről

A Hívásforgalmi tájékoztatóba történő belépésről biztonsági értesítést kérhet SMS vagy e-mailben, amennyiben egy folyószámlán több előfizetése van. Az értesítés tartalmazni fogja a belépés pontos időpontját, helyét (pl. 1730, internet stb.) és típusát (pl. folyószámlaszint).

Hogyan állíthatom be a belépésről szóló értesítést?

  • a 1430-as (T-Mobile hazai hálózatából díjmentesen hívható) telefonszámon, az 1-es gombbal elérhető Önkiszolgáló ügyfélszolgálaton (szerződés és folyószámlaszinten), valamint
  • az [origo] mobil portálon található WAP-os Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon (szerződés szinten).
  • a My T-Mobile-on belül elérhető internetes ügyfélszolgálaton (csak folyószámlaszinten).

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben nincs beállítva a biztonsági értesítés telefonszáma és az értesítés módja, a folyószámlaszintű belépés nem lehetséges!

Előfordulhat, hogy technikai okok miatt a biztonsági értesítést az Ön által megadott telefonszámra vagy e-mail címre nem tudjuk kézbesíteni. Ilyenkor a hívásforgalmi adataihoz senki nem férhet hozzá, amennyiben Ön nem állítja be ennek engedélyezését.