Készülék biztosítási feltételek

A készülék biztosítás az ACE European Group és a Magyar Telekom által nyújtott biztosítás, mely a mobiltelefonnal kapcsolatos káresemények esetén fedezetet nyújt az előfizető számára. Jogos kárigény esetén mobiltelefonodat megjavítjuk, vagy ha a javítás nem lehetséges, kicseréljük.

Mire terjed ki a biztosítás?

Véletlenszerű károsodás

A biztosítás kiterjed:

Elemi károkra (pl. tűzkár, viharkár)

ico_true

Baleseti okból történő meghibásodásra
(pl. véletlen leejtés, törés, működést befolyásoló egyéb hirtelen sérülés)

ico_true

Folyadékkal való érintkezés miatti meghibásodásra
(pl. eső, vízbe esés)

ico_true

A kártérítés feltételei, kizárásai például:

  • Nem nyújtható kártérítés, ha hirtelen előre nem látható belső mechanikai vagy elektronikus hiba okozta a telefon működésképtelenségét vagy egy alkatrész tényleges törését, vagy kiégését.
  • Túlfeszültség, a paraméterek helytelen beállítása vagy a gyártó által nem engedélyezett tartozék vagy berendezés használata esetén nem térít a biztosító
  • Helytelen telepítés vagy újratelepítés, hibás szoftver vagy programozás, illetve véletlenül vagy szándékosan letöltött vírus okozta meghibásodásra nem terjed ki a biztosítás.
  • Nem nyújtható kártérítés, ha a készülékeknek az IMEI-számát már nem lehet azonosítani, és a sérülés természete nem támasztja alá az IMEI-szám megsemmisülését vagy azonosíthatatlanná válását.
  • Nem nyújtható kártérítés, ha a készülékeknek illetéktelenül módosították az IMEI-számát vagy sorszámát, vagy ezen illetéktelen módosítást megkísérelték.
  • Nem nyújtható kártérítés, ha a készülékből eltávolították a SIM-kártya zárolást.
  • Nem nyújtható kártérítés, ha a biztosított nem tudja bemutatni a sérült készüléket.

Vissza a lap tetejére

Rongálás

A biztosítás kiterjed:

Harmadik személy általi szándékos törésre, vízbedobásra, stb.

ico_true

A kártérítés feltételei, kizárásai például:

  • Nem nyújtható kártérítés, ha a Biztosított, hozzátartozója, a vállalati Biztosított munkavállalója, a velük egy háztartásban élő(k), illetve a Készülék őrzését tevékenysége körében ellátó harmadik fél bármilyen szándékos cselekménye okozta a kárt.
  • Nem nyújtható kártérítés, ha a készülékeknek az IMEI-számát már nem lehet azonosítani, és a sérülés természete nem támasztja alá az IMEI-szám megsemmisülését vagy azonosíthatatlanná válását.
  • Nem nyújtható kártérítés, ha a készülékeknek illetéktelenül módosították az IMEI-számát vagy sorszámát, vagy ezen illetéktelen módosítást megkísérelték.
  • Nem nyújtható kártérítés, ha a készülékből eltávolították a SIM-kártya zárolást.
  • Nem nyújtható kártérítés, ha a biztosított nem tudja bemutatni a sérült készüléket.
  • Rendőrségi feljelentést kell tenni és azt kárrendezéskor bemutatni.

Vissza a lap tetejére

Lopás csak Extra és Extra Plusz csomag esetén

A biztosítás kiterjed:

Betöréses lopásra (pl. lakásfeltörés, gépkocsi feltörés)

ico_true

Rablásra (pl. telefon erővel, fenyegetéssel történő erőszakos eltulajdonítása)

ico_true

Zseblopásra

ico_true

A kártérítés feltételei például:

  • Nyilvános helyen, vagy a lopás időpontjában mások által megközelíthető helyen őrizetlenül hagyott készülék ellopása esetén nem nyújtható kártérítés, kivéve, ha a készüléket valamilyen zárt tárolóból (fiókból, szekrényből stb.) dolog elleni erőszak alkalmazásával tulajdonították el.
  • Nem nyújtható kártérítés, ha készüléket egy őrizetlenül hagyott gépjárműből lopják el, kivéve, ha a jármű be volt zárva, az összes biztonsági berendezés be volt kapcsolva, és a készüléket a bezárt csomagtartóban vagy a jármű utasterének bármelyik csukott rekeszében (pl. kesztyűtartóban) helyezték el, és így azt kívülről a gépjármű jogellenes felnyitása előtt nem lehetett látni.
  • Nem nyújtható kártérítés, ha a Biztosított, hozzátartozója, a vállalati Biztosított munkavállalója, a velük egy háztartásban élő(k), illetve a Készülék őrzését tevékenysége körében ellátó harmadik fél bármilyen szándékos cselekménye okozta a kárt.
  • Rendőrségi feljelentést kell tenni és azt kárrendezéskor bemutatni.

Vissza a lap tetejére

Párásodás csak Alap Plusz és Extra Plusz csomag esetén

A biztosítás kiterjed:

A Készülék bárminemű párásodása vagy nedvesedése miatt keletkező meghibásodásra.

ico_true

A kártérítés feltételei például:

  • A biztosító nem tartozik felelősséggel a Készülékkel együtt értékesített fogyóeszközök (pl. akkumulátorok) vagy egyéb tartozékok (pl. töltők, fejhallgatók, kábelek) meghibásodásáért.
  • A biztosító nem tartozik felelősséggel olyan tervezési vagy gyártási hibákért, amelyek miatt a gyártó vagy a terjesztő a Készüléket javításra vagy cserére visszahívta.
  • A biztosító nem tartozik felelősséggel a cserélhető adathordozók (pl. memóriakártyák) és SIM kártyák meghibásodásaiért.
  • A biztosító nem tartozik felelősséggel azon hibákért, amelyek abból adódnak, hogy az eredeti hiba észlelését követően a terméket továbbhasználták.
  • A biztosító nem tartozik felelősséggel a felmerült költségekre, amennyiben a bejelentett meghibásodás nem található.

Vissza a lap tetejére

Belső meghibásodás csak Alap Plusz és Extra Plusz csomag esetén

A biztosítás kiterjed:

Hirtelen, váratlan, előre nem látható belső mechanikai vagy elektronikai meghibásodásra,
amelynek következtében a Készülék nem működik rendeltetésszerűen,
amennyiben ez a belső meghibásodás a gyártó vagy a forgalmazó által biztosított jótállás leteltét
közvetlenül követő 365 napon belül következik be.

ico_true

A kártérítés feltételei például:

  • A biztosító nem tartozik felelősséggel a Készülékkel együtt értékesített fogyóeszközök (pl. akkumulátorok) vagy egyéb tartozékok (pl. töltők, fejhallgatók, kábelek) meghibásodásáért.
  • A biztosító nem tartozik felelősséggel olyan tervezési vagy gyártási hibákért, amelyek miatt a gyártó vagy a terjesztő a Készüléket javításra vagy cserére visszahívta.
  • A biztosító nem tartozik felelősséggel a cserélhető adathordozók (pl. memóriakártyák) és SIM kártyák meghibásodásaiért.
  • A biztosító nem tartozik felelősséggel azon hibákért, amelyek abból adódnak, hogy az eredeti hiba észlelését követően a terméket továbbhasználták.
  • A biztosító nem tartozik felelősséggel a felmerült költségekre, amennyiben a bejelentett meghibásodás nem található.

Vissza a lap tetejére

Kérjük, olvasd el a teljes körű tájékoztatót!

Ügyfél-tájékoztató és Általános Szerződési Feltételek havidíjas ügyfelek részére (PDF, 379,7 kB)

Ügyfél-tájékoztató és Általános Szerződési Feltételek Dominos ügyfelek részére (PDF, 360,4 kB)

Vissza a lap tetejére