Részvétel

reszveteli_feltetelek_fejlec_uj



A Telekom Kapcsolat Programban valamennyi Telekom mobil szolgáltatást igénybe vevő számlafizető, valamint Telekom otthoni szolgáltatást igénybe vevő egyéni előfizető részt vehet külön regisztráció nélkül, függetlenül attól, hogy mobil-, általános hang-, tv- vagy internetszolgáltatással rendelkezik.1

Azon ügyfeleink számára, akik Telekom mobil és otthoni szolgáltatást egyaránt igénybe vesznek, bevezettük egyedülálló Kapcsolat Prémium kedvezményeinket, melynek köszönhetően még kiemelkedőbb feltételekkel tudjuk nyújtani szolgáltatásainkat hűséges ügyfeleink részére.

Részvétel a Telekom Kapcsolat Programban Telekom mobilszolgáltatás-előfizető ügyfélként

A programban ennek megfelelően alap- és regisztrációs részvételi szint létezik, ahol

  • az alapszint az adott vezetékes vagy mobil előfizető számára automatikusan rendelkezésre álló szintet jelöli,
  • a regisztrációs szint jelöli azokat az ügyfeleket, akik Telekom otthoni és mobil szolgáltatással is rendelkeznek, regisztráltak, és beváltható Kapcsolat pontjaikat a jövőben egyetlen közös kártyán gyűjtik.
Alapszintű részvétel
Lakossági havidíjas és Domino előfizetőink pontokat gyűjtenek havi forgalmuk nettó összege után, amelyekkel különböző szintű kedvezményekre lesznek jogosultak. Valamennyi Magyar Telekom ügyfél igényelhet Kapcsolat kártyát a Mobil- előfizetéseim menüpontban, telefonos ügyfélszolgálatainkon keresztül, illetve személyesen, Telekom üzleteinkben. A kártyát az igénylést követő 60 napon belül díjmentesen postázzuk. A platina kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező havidíjas ügyfeleink számára a Kapcsolat kártyát külön igénylés nélkül, díjmentesen, postai úton juttatjuk el (kivéve társkártyás díjcsomagok).
kap-167x106

Arany kedvezményjogosultsági szint

Arany kedvezményjogosultsági szint eléréséhez szükséges pontmennyiség, a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja alatt: 150 pont.
kap-167x106

Platina kedvezményjogosultsági szint

Platina kedvezményjogosultságiszint eléréséhez szükséges pontmennyiség, a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja alatt: 760 pont.
Platina kedvezményjogosultsági szintre a hat hónapnál régebben arany kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező ügyfeleink léphetnek.
Részvétel a Telekom Kapcsolat Programban Telekom otthoni szolgáltatás ügyfélként
Még több kedvezmény Kapcsolat Prémiumkártyával!
A Telekom Kapcsolat Program különlegessége, hogy akik Telekom mobil és otthoni előfizetéssel egyaránt rendelkeznek, regisztrációt követően egy közös kártyán, a Kapcsolat Prémiumkártyán gyűjthetik Kapcsolat pontjaikat, valamint az egyedülálló Kapcsolat Prémium kedvezményeket is igénybe vehetik.2
hűségprogram kapcsolat prémium

Kapcsolat Prémiumkártya


Milyen előnyökkel jár a regisztráció?

  • A beváltható Kapcsolat pontok kényelmesen, egy kártyán gyűjthetőek több kártya helyett.
  • A gyűjtött Kapcsolat pontok beválthatók mind mobil, mind vezetékes készülékekre, internetes és mobil tartalmakra, valamint pontkuponokra.
  • Elérhetővé válnak a Kapcsolat Prémium kedvezmények, amelyek a Telekom által kínált, különleges kedvezményeit foglalják magukba.

Kapcsolat Prémium kedvezmények
A regisztráció menete:

Hívd fel a 1430 (Telekom mobilszolgáltatás) vagy a 1412 (Telekom otthoni szolgáltatás) számról elérhető lakossági telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy fáradj be személyesen valamely Telekom üzletünkbe, hogy a szükséges adminisztrációt elvégezhessük! Ezt követően a Kapcsolat Prémiumkártyát külön igénylés nélkül – a regisztrációkor kitöltött nyilatkozatban megadott címre – postai úton kiküldjük.

Regisztrációs részvételi szinten ügyfeleink Kapcsolat Prémiumkártyára lesznek jogosultak. A Kapcsolat Prémiumkártyát külön igénylés nélkül, a jogosult által a nyilatkozatban megadott címre, postai úton juttatjuk el.3