Részvételi feltételek

A Telekom Kapcsolat Programban valamennyi Telekom mobil szolgáltatást igénybe vevő számlafizető, valamint Telekom otthoni szolgáltatást igénybe vevő egyéni előfizető részt vehet külön regisztráció nélkül, függetlenül attól, hogy mobil-, általános hang-, tv- vagy internetszolgáltatással rendelkezik.1

Azon ügyfeleink számára, akik Telekom mobil és otthoni szolgáltatást egyaránt igénybe vesznek, bevezettük egyedülálló Kapcsolat Prémium kedvezményeinket, melynek köszönhetően még kiemelkedőbb feltételekkel tudjuk nyújtani szolgáltatásainkat hűséges ügyfeleink részére.

A programban ennek megfelelően alap- és regisztrációs részvételi szint létezik, ahol

  • az alapszint az adott vezetékes vagy mobil előfizető számára automatikusan rendelkezésre álló szintet jelöli,
  • a regisztrációs szint jelöli azokat az ügyfeleket, akik Telekom otthoni és mobil szolgáltatással is rendelkeznek, regisztráltak, és beváltható Kapcsolat pontjaikat a jövőben egyetlen közös kártyán gyűjtik.

Alapszintű részvétel

Lakossági havidíjas és Domino előfizetőink pontokat gyűjtenek havi forgalmuk nettó összege után után, amelyekkel különböző szintű kedvezményekre lesznek jogosultak. Valamennyi Magyar Telekom ügyfél igényelhet Kapcsolat kártyát a Mobil- előfizetéseim menüpontban, telefonos ügyfélszolgálatainkon keresztül, illetve személyesen, Telekom üzleteinkben. A kártyát az igénylést követő 60 napon belül díjmentesen postázzuk. A platina kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező havidíjas ügyfeleink számára a Kapcsolat kártyát külön igénylés nélkül, díjmentesen, postai úton juttatjuk el (kivéve társkártyás díjcsomagok).

  • Arany kedvezményjogosultsági szint

    Arany szint eléréséhez szükséges pontmennyiség 6 hónapos időszak alatt: 150 pont.

  • Platina kedvezményjogosultsági szint

    Platina szint eléréséhez szükséges pontmennyiség 6 hónapos időszak alatt: 760 pont Platina kedvezményjogosultsági szintre a hat hónapnál régebben arany kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező ügyfeleink léphetnek.

Részvétel a Telekom Kapcsolat Programban T-Home ügyfélként

Még több kedvezmény Kapcsolat Prémiumkártyával!

A Telekom Kapcsolat Program különlegessége, hogy akik Telekom otthoni és mobil előfizetéssel egyaránt rendelkeznek, egy regisztrációt követően egy közös kártyán, a Kapcsolat Prémiumkártyán gyűjthetik Kapcsolat pontjaikat, valamint az egyedülálló Kapcsolat Prémium kedvezményeket is igénybe vehetik.2

  • Kapcsolat Prémiumkártya

    Milyen előnyökkel jár a regisztráció?

    • A beváltható Kapcsolat pontok kényelmesen, egy kártyán gyűjthetőek több kártya helyett.
    • A gyűjtött Kapcsolat pontok beválthatók mind mobil, mind vezetékes készülékekre, internetes és mobil tartalmakra, valamint pontkuponokra.
    • Elérhetővé válnak a Kapcsolat Prémium kedvezmények, amelyek a Telekom által kínált, különleges kedvezményeit foglalják magukba.

    Kapcsolat Prémium kedvezmények

A regisztráció menete:

Hívja fel a 1430 vagy a 1412 számról elérhető lakossági telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy fáradjon be személyesen valamely Telekom üzletünkbe, hogy a szükséges adminisztrációt elvégezhessük! Ezt követően a Kapcsolat Prémiumkártyát külön igénylés nélkül – a regisztrációkor kitöltött nyilatkozatban megadott címre – postai úton kiküldjük.

Regisztrációs részvételi szinten ügyfeleink Kapcsolat Prémiumkártyára lesznek jogosultak. A Kapcsolat Prémiumkártyát külön igénylés nélkül, a jogosult által a nyilatkozatban megadott címre, postai úton juttatjuk el.