Kapcsolat pontok beváltása

Tudnivalók röviden
  • Telekom mobil és/vagy otthoni szolgáltatást igénybevevő ügyfeleink havonta kalkulált Kapcsolat pontjai egyenlegükön beváltható Kapcsolat pontokként is jóváírásra kerülnek.
  • Az így összegyűjtött pontok online, valamint személyesen a Telekom üzletekben válthatóak be a Telekom Kapcsolat Program kínálatában szereplő termékekre és szolgáltatásokra, a megfelelő ügyfél-azonosítást követően, 1 pont = 1 Ft értékben.
  • A Telekom Kapcsolat Programban alapszinten résztvevő Telekom mobil szolgáltatásokat igénybe vevő számlafizetők Telekom mobil szolgáltatásokra és termékekre, míg Telekom otthoni szolgáltatásokat ügyfeleink Telekom otthoni termékekre válthatják be a Kapcsolat pontjaikat. A regisztrációs szinten résztvevő ügyfeleink mind Telekom mobil mind Telekom otthoni szolgáltatásokra, illetve termékekre szabadon beválthatják Kapcsolat pontjaikat.
  • A Kapcsolat pontok a jóváírást követően 24 hónapig használhatóak fel, majd törlődnek az egyenlegről.
  • Amennyiben kevesebb pont áll rendelkezésre, mint a megvásárolni kívánt termék vagy szolgáltatás díja, akkor a fizetendő összeg és a rendelkezésre álló pontok különbözete készpénzzel is kiegyenlíthető.
  • A Telekom Kapcsolat Program szolgáltatásait csak módosított Kapcsolat kártyajelszóval veheti igénybe, ezért kérjük, változtassa meg jelszavát, amely alaphelyzetben a Kapcsolat kártya utolsó három számjegye!

Pontbeváltás Telekom mobil szolgáltatást igénybe vevő számlafizetőknek

  • Interneten, a Mobil-előfizetéseim menüpontban

    A nap 24 órájában válogathat a teljes áruválasztékunkból. A honlapunkon történő vásárlás egyszerűsége biztosítja, hogy készülék- és tartozék-, illetve pontkupon-vásárlásnál is könnyedén és kényelmesen használhatja fel pontjait:

    • készülékekre, tartozékokra, notebookokra és modemekre,
    • feltöltőkártyákra,
    • értéknövelt szolgáltatásokra,
    • pontkuponokra, amelyekkel kedvezményesen vásárolhat partnereink internetes áruházaiban.
    Részletek
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon (1430)

    A A Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívható 1430-as ügyfélszolgálati telefonszámon egyes értéknövelt szolgáltatásokra fizethet elő Kapcsolat pontokkal. A Telekom Kapcsolat Program információs rendszerben a pontbeváltás mellett valamennyi, a kártya használatához kapcsolódó művelet elvégzésére lehetősége van, valamint lekérdezheti a Kapcsolat kártyához tartozó személyes információkat is.

  • Személyesen a Telekom üzletekben

    Országszerte bármelyik Telekom üzletekben, valamennyi Telekom mobil termékre és szolgáltatásra beválthatja Kapcsolat pontjait, továbbá szervizszolgáltatás igénybevétele esetén a számla teljes értékét kiegyenlítheti Kapcsolat pontokkal.

    Üzletkereső
  • Mobiltelefonon, mobilvásárlással

    Mobiltelefonja segítségével sokféle termék (pl. mozijegy) vásárlásához is felhasználhatja Kapcsolat pontjait. A vásárlás előtt a Mobilvásárlás Önkiszolgáló Felületen beállíthatja, milyen arányban kívánja felhasználni beváltható Kapcsolat pontjait. Ha a pontkedvezmény mértéke nem éri el a 100%-ot, a fennmaradó összeget a havi Univerzális számlájával egyenlítheti ki.

    Mobilvásárlás Önkiszolgáló felület
    Mobilvásárlással megvehető termékek

Pontbeváltás Telekom mobil és otthoni ügyfeleknek

Váltsa be pontjait Telekom otthoni és mobil kedvezményekre egyaránt!

Ha Ön Telekom otthoni és mobil szolgáltatással egyaránt rendelkezik, regisztráljon, hogy Kapcsolat Prémiumkártyájával kedvező további pontbeváltási lehetőségekhez jusson!

Prémium kedvezmények Telekom otthoni és mobil ügyfeleknek Telekom otthoni kedvezmények